NEXUM D.O.O.

Reklamacijski zahtevek za izdelke proizvajalca Steinel

POMEMBNO:

Izdelek pošljite šele, ko prejmete odgovor z referenčno številko reklamacije. Prejeli jo boste najpozneje v roku dveh delovnih dni. V primeru nejasnosti vas bomo kontaktirali.

Reklamacijski obrazec je namenjem izključno kupcem, ki so izdelek kupili neposredno v podjetju Nexum d.o.o. ali Veleprodaja EP d.o.o. Če ste izdelek kupili drugje, se prosimo obrnite na svojega prodajalca.

Podatki o kupcu
Podatki o izdelku in razlogi za reklamacijo
Priloge
Obvezne priloge:
  • Če ste izdelek kupili pri podjetju Veleprodaja EP, priložite kopijo računa
  • Če ste distributer, priložite tudi kopijo prodajnega računa končnemu kupcu

Zaželene priloge:

  • Slika reklamiranega izdelka
  • Video posnetki nepravilnega delovanja
  • Drugi relevantni podatki

Podjetje Nexum d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ima blago mehanske poškodbe,
  • če blago ni vrnjeno v originalni embalaži,
  • če kupec ne predloži kopije računa,
  • če je blago poslano na naslov podjetja Nexum d.o.o. z odkupnino,
  • če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na izdelkih ali kakršnekoli druge okvare,
  • če k izdelkom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu.

 

Prodajalec bo na reklamacijski zahtevek odgovoril v roku 2 delovnih dni od njegovega prejema. V odgovoru bo podal tudi nadaljnja navodila glede vračila reklamiranega izdelka. Zahtevka, kateremu kupec ne bo predložil kopije računa, prodajalec ne bo obravnaval.